– Prowadzenie księgi handlowej (rachunkowej).
– Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT.
-Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT.
– Sporządzanie sprawozdania finansowego, bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przygotowywanie informacji dodatkowej.
– Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego deklaracji rocznego CIT-8, PIT-36, PIT-36L, 37.
– Sporządzanie i składanie do urzędu skarbowego deklaracji VAT-7, VAT-7K lub VAT-7D.
– Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla potrzeb podatku VAT.
– Udzielanie opinii, wyjaśnień i porad podatkowych.
– Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielaniem pomocy w tym zakresie.
– Doradztwo w zakresie podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC).
– Optymalizacja podatkowa, minimalizacja obciążeń podatkowych.
– Analiza obciążeń podatkowych, kontrola prawidłowości rozliczeń podatkowych.
– Reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi, organami skarbowymi i sądami administracyjnymi.